Sunday 15 April 2012

Cokelat Manggo


In the Name of Allah Most Gracious Most Merciful

Assalamualaikum semua.. anda sihat tak?? apa yang anda fikirkan saat ini..mungkin ada yang baru pulang kelas macam saya..or tengan makan..golek-golek baring?? or berjalan menguruskan urusan masing2.. xkisahla yee semoga dilimpahi keberkatan dariNya ^__^ ok lah hari nie hari first mula kuliah setelah satu minggu mid sem break *erkkk otak berkarat-karat..polishhh panas enjin.. btw dah exhausted for first day..xcukup tidurr mehhh :)) selamat pulang ke hostel tercinta *tapi saya dah pun berada di  hostel awal beberapa hari *ok fine dah mula homesick..rindu rumah lagi..ngeeeee nak nges pulak.. (mengadalah ko tiha!!!)

Ini ha keletihan balik lecture so menupdate blog lah yee kejap..saje nak buat entry nie tantang saya yang gila dengan coklat ^_____^ *wow!!! senyum lebar..lalalalalala

"cokelat adalah hidup saya"

so jom kita tengok and intai kat bawah nie ada apa...
hewhewhew ^__^"

OK juling mata.. Nikmatnyaaa!

Mari cik adik mari cik abang..hewhewhew =)

Snack plus fruit&nut :))

ohhhh menara kecil TOBLERONE hikhik ^__^


Kecik-kecik comel lote-lote :))nyummmyy


Kinder Bueno..terasa di tekak sedapnya mihmih :))

ok nie semua ana yang punya *belit sebut R..hoho


hahaha..best tak?? hidup dengan coklat buat saya hilang stress!! sostoknya selalu kene ada.. tapi kene watch out..berlebihan jadi penyakit pula..dan Allah tak suka kita berlebih-lebihan.. *ingat diri ini juga..haiyaaa nurulfatihah makan tak ingat dunia yeee

credit tooooo my abang tenggssss ^__^ sebab belikan semua ini bersempena adik kesayangannya ini di tinggalkan gara-gara mereka bercuti masa i tengah final exam.*isk..isk..isk.. sadis sungguh...

ok lah.. time kasih kepada insan-insan yang luangkan masa untuk entry ini :))

*saya dilanda satu penyakit mengedit  gambor..lol suka suki..hukhuk

No comments:

Post a Comment